جمعي از حضرات آيات و حجج اسلام در يزد حمايت خود را از جامعه مدرسين قم

یزدفردا"در ارتباط با عدم صلاحيت صانعي براي مرجعيت اعلام كردند. حدود 20 نفر از روحانيان استان يزد با صدور بيانيه‌اي حمايت خود را از جامعه مدرسين قم در زمينه اعلام عدم صلاحيت يوسف صانعي براي مرجعيت را اعلام كردند.
به گزارش یزدفردا "در اين بيانيه که نسخه ای از آن به یزد فردا ارسال شده، آمده است: «اذا ظهرت البدع في امتي فلينظر العالم علمه فمن لم يعقل فعليه لعنه‌ الله»
«حضرات آيات اعضاي محترم جامعه مدرسين حوزه علميه قم
با تقديم بهترين سلام و درود خود به شما
اقدام عالمانه و شجاعانه آن جامعه محترم در اعلام عدم صلاحيت آقاي يوسف صانعي براي مرجعيت را اقدامي وظيفه‌شناسانه و براي پاسخ به فرمايش پيامبر اعظم (ص) مي‌دانيم و بدينوسيله مراتب تقدير و تشكر خود را اعلام داشته، طول عمر با عزت و توفيق روزافزونتان را از درگاه احديت خواستاريم.»
اين بیانیه   با امضا جمعي از مدرسان و روحانيان يزد به اتمام رسيده است.
درپایان  بیانیه ای که به امضا روحانيان و مدرسان حوزه علميه يزد رسيده است، اسامي حضرات آيات و حجج اسلام علي‌محمد علاقه‌بند، ميرزا حسن ابوترابي، جواد حسنعلي، سيدناصر محمدي، سيدعلي نجم‌الهداي و سيدجواد آيت‌اللهي به چشم مي‌خورد.
همچنين نام آقایان   سيدضيا‌ءالدين نجم‌الهدي، سيدمحمدكاظم مدرسي، محمدكاظم طالبي، محمدحسين متوسل، سيدمهدي صدرالساداتي، غلامحسين ابويي، علي برهان، حسن زارع خورميزي،‌ محمدمهدي حسن‌زاده، محمدعلي انوري، عباس سبحانيان و باقي‌زاده نیز در بین امضاء کنندگان این بیانیه  دیده می شود .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا